|
Informatie |
|
- Hoe bestel ik makkelijk kleuren garens?
Kijk eerst linksonder, bij de pagina, waar de kleurnummers staan vermeldt per garensoort.
Schrijf de nummers op, en bestel het aantal van de garens die gewenst zijn.
Vul de kleurnummers in bij het opmerkingenveld onderaan de bestelling.
|
- Hoe kom ik op de mailinglijst? En hoe kom ik hier weer vanaf?
In uw account staat een box (een aanvinkboxje) bij mailinglist.
Indien u een mailing zou willen ontvangen, kunt u deze aanvinken.
Wilt u geen mailing ontvangen, dan kunt u deze uitvinken.
|
- Hoe worden de artikelen getoond?
De artikelen worden op alphabetische volgorde getoond.
Indien u op een hoofdmenu klikt, bijvoorbeeld ' Kantklosbenodigdheden' , dan worden alle artikelen getoond die onder het menu ' Kantklosbenodigdheden' vallen. Klikt u een niveau dieper, bijv. 'Kantklossen' krijgt u alleen de kantklossen te zien.
|
- Waarom moet ik een account aanmaken?
In uw account zet u uw adresgegevens en Emailgegevens. Door middel van deze gegevens kunnen we uw bestellingen verwerken.
Voordat u voor het eerst gaat bestellen, is het handig, om dit als eerste te doen. Aan het einde van het bestelproces, wordt om uw inlognaam (uw emailadres) en uw wachtwoord gevraagd. Als u nog geen account heeft aangemaakt, kunt u deze dan alsnog aanmaken (u hoeft uw bestelling niet nogmaals te maken).
|
- Wanneer wordt mijn bestelling toegestuurd?
Over het algemeen worden de bestellingen op maandag verstuurd, tenzij we op een beurs staan. (dan is het de eerst mogelijke dag)
|
- Wat als er een artikel niet meer op voorraad is?
Indien een artikel niet meer op voorraad is, wordt dit artikel in mindering gebracht op de rekening.
Indien u van te voren betaald heeft, wordt dit uiteraard teruggestort op uw rekening.
Ook krijgt u van ons een bericht over het niet meer voorradig zijn van een artikel.
|
- Wat als ik vragen heb?
U kunt een mailtje sturen naar bestelling # heikina.nl. (#vervangen door @)
|
- Welke betaalwijzen zijn er?
De volgende betaalwijzen zijn aanwezig: - Bij het ophalen: dit is indien u de bestelling bij een beurs of bij ons op komt halen. Dit is dus contant . Indien dit bij ons is, dan is dat in Lelystad (op afspraak, daar ik nog 4 dagen in de week werk). -Rembours: U betaald aan de postbode van TNT-Post ; Binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen.
|
- Welke verzendwijzen zijn er, en hoe werken die?
De volgende verzendwijzen zijn er: - Bestelling afhalen (kies voor betaalwijze: bij het ophalen): u krijgt van mij een voorsteldatum per Email, waarop u de bestelling op kunt halen. De betaling voldoet u bij het ophalen van de goederen. Dit afhalen is dan in Lelystad. - Ophalen bij beurs (kies voor betaalwijze: bij het ophalen): Wij zijn regelmatig op kantklos/handwerk-beurzen. Uiteraard willen we dan voor u alvast het een en ander ingepakt voor u meenemen. De betaling kan u doen bij het ophalen, of neemt de bestelling met rekening mee. Vermeldt wel bij de bestelling in het opmerkingen-veld aan het einde van de bestelling bij welke beurs u dit komt ophalen. - En via PostNL - de verzending gaat dan tegen een verzendtarief
|
- Zijn de getoonde prijzen exclusief of inclusief BTW?
Alle getoonde prijzen zijn inclusief BTW.
|
- Zijn de prijzen inclusief of exclusief Verpakkingenbelasting?
Ja, de prijzen zijn inclusief Verpakkingenbelasting.
|